مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-21فرهنگي

پیشنهادی برای انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات کشور   


با همین سیستم های کامپیوتر ی موجود و کارشناسان مربوطه در ادارات کل می شود یک انتخابات سالم وبدون حرف و حدیث برگزار کرد اگر مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بخواهند بدون شائبه و سالم انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات برگزار نمایند.

- با همین سیستم های کامپیوتر ی موجود و کارشناسان مربوطه در ادارات کل می شود یک انتخابات سالم وبدون حرف و حدیث برگزار کرد اگر مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بخواهند بدون شائبه و سالم انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات برگزار نمایند.

حسن لاوری ، مدیر مسئول پایگاه خبری نصیر بوشهر انلاین  اخیرا بیش از 50 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان بوشهر برای جلوگیری از هر گونه تقلب در انتخابات هیات مدیره خواستار انتخابات حضوری شده اند.

متاسفانه مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد به دلیل عبارت صریح “انتخابات الکترونیکی “در اساسنامه خانه مطبوعات کشور که هیات مدیره خانه مطبوعات در دوره اخیر به اساسنامه اضافه نموده اند ، با آن مخالفت کردند.

 با توجه به برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات چند استان کشور در آینده نزدیک، حال که نظرشان انتخابات الکترونیکی است از مسئولین وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر و تسهیل کننده انتخابات مصرانه تقاضا می شود انتخابات الکترونیکی به نحوی برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی برای انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات کشور   

پیشنهادی برای انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات کشور